Orgona és köszméte
2015.08.29. 22:35
A második fő küldetés Kaer Morhen után. A történet szerint Geralt és Vesemir már egy ideje Yennefer nyomában vannak, aki egy levélben kérte Geraltot, hogy minél hamarabb találkozzanak egy fontos ügyben. Ahhoz, hogy a nyomába érjenek, helyiektől érdeklődnek.
☼Öld meg a ghoul-okat: Geralt felébred a Kaer Morhenről látott álmából. Vesemirrel társalognak egy sort - itt Geralt eldöntheti, elmeséli-e, mit álmodott. Azonban amint őgy döntenek, tovább indulnak, pár necrophage ghoul támadja meg őket. Ezek az első igazi ellenségek a játékban, elpusztításukhoz bizonyosodj meg róla, hogy Geralt az ezüst karját használja, nem az acélt.
― Megjegyzés: Ezen a ponton lehetőséged nyílik leválni Vesemirtől és egyedül folytatni az utadat, illetve bejárni a Witcher nyitott világát - megbízásokat felvenni, alkímiához hozzávalókat gyűjteni. Mindig ellenőrizd, egy elhullott szörny mit hordoz magánál!
☼Kövesd Vesemirt: Amint revansot vettünk az ellenségeken, vizsgáljuk meg a lemenő nap fényétől ragyogó út környékét, így rá fogunk lelni a játék elején bejátszott videoban látható kristály koponyára. Ha ez megtörtént, szálljunk nyeregbe, és kövessük Vesemir-t a főút mentén. A kereszteződésnél rábukkanhatunk egy kirabolt falura.
― Megjegyzés: Lovad automatikusan száguld, ha te követed az utat.
Ahogy Geralt áthalad a hídon a falu másik végébe, aktiválódik egy bejátszás egy pórul járt kereskedőről, akit megtámadott egy griffmadár. Vesemir könnyebben megsérül a harcban. Hálából Geralt 50 koronát is kaphat, a kereskedő pedig azt tanácsolja, a Fehér Gyümölcsös kocsmájában kérdezősködjenek Yennefer után.
☼Menj el a kocsmába: Hátrahagyva a kereskedőt és a szekerét, kövesd az utat a kocsmáig. Ez a terület eredetileg Temeriához tartozott, azonban jelenleg Nilfgaard fennhatóság alatt áll. A kocsma területén keresgélj további nyomok után. A kocsmárosnével való párbeszéd nem hat ki a történetre, azonban ez jó alkalom arra, hogy felvásárold magad hozzávalókkal és étellel, ha szükséges. A kocsmárosné azt tanácsolja, kérdezősködj Yennefer után a többi utazó közt, míg Vesemir a sérülését kezeli a grifftámadás után.
☼Kérdezősködj útonállóktól Yennefer után: Három lehetséges emberrel jöhet létre beszélgetés - a kérdések sorrendje nem számít. Geralt-nak igazából elég volna Gaunter O'Dim-mel beszélnie, hogy a feladatot teljesítse.
-
Két paraszt beszélget egy Vesemir-hez közeli asztalnál. Jó lehetőség, hogy az Axii jelet használva plusz infókat csikarj ki belőlük. +25 pont jár a manőverért.
-
Aldert Geert, a tudós semmi hasznos információval nem tud szolgálni Yennefer keresésével kapcsolatban, azonban beavatja Geralt-ot egy érdekes történetbe, és megismerteti a Witcher 3 minijátékával, a Gwent-tel. Ha Geralt leül játszani a tudóssal, és nyer, automatikusan aktivizálódik a "Szerezd meg mind" címet viselő másodrangú küldetés.
-
Gaunter, földönfutóvá vált kereskedő felismeri Yennefer-t Geralt személyleírása alapján, és elárulja, hogy látta a Nilfgaard kapirányhoz beszélni, mielőtt elhagyta a várost. Geralt kap egy Nilfgaard citromot, míg a Gaunterrel való beszélgetés közben rendel egy italt. Gaunter azt tanácsolja, Geralt inkább a Nilfgaard-oknál érdeklődjön a nő után.
☼Kérdezősködj a nilfgraardoknál:
― Megjegyzés: Azoknak, akik arra hajtanak, hogy minden kitüntetésük (achievement) meglegyen, ez az első alkalom, ha megszerezzük "A déli csillag öklei" -t. Érdemes gyorsmentést végezni, habár az ezt követő harc a legegyszerűbbek egyike.
Geralt elhagyhatja a kocsmát. Három egy korábbi bejátszásban látott paraszt sarokba szorítja Geralt-ot. Az Axii jel használata könnyebb harcot és +25 pont bónuszt eredményez. Az első opciót választva Geralt-nak először csak egy emberrel kell megküzdenia, a másik kettő később csatlakozik a csetepatéhoz. Azonban bármelyik opciót választjuk is, a 350 plusz pont jár.
A verekedés után menj a Nilfgaard táborhoz, és beszélj a kapitánnyal. A tábort megtalálod Fehér Gyümölcsöstől lefelé a folyó mentén. A kapitány a Yennefer hollétét illető információért cserébe Geralt közreműködését kéri a griffmadár elpusztításában. A kapitány azt javasolja, beszéljünk Mislav-val a megtámadott járőrözéssel kapcsolatban. Ő tovább irányít bennünket egy Tomira nevű gyógynövénytermesztőhöz, hogy kérjünk tőle varjútövist a griffmadár csapdájához.
― Megjegyzés: Ezen a ponton megváltozik a küldetéscím "Teljesítsd a griffmadár megbízást"-ra. A történeben csak akkor haladhatsz tovább, ha ezt a részküldetést teljesítetted.
☼Készülj fel a Fehér Gyümölcsösből való távozásra: Ha a griffmadarat legyőzted, találkozz Vesemir-rel a kocsmában, Fehér Gyümölcsösben. Ezúttal a vendégek parasztok helyett banditákból állnak, akik csak egy jó kis párbajra várnak.
― Megjegyzés: Amint beszélsz Vesemir-rel, a bejátszás aktiválódik, a történtek pedig arra kényszerítenek, hogy elhagyd Fehér Gyümölcsöst. A másodrangú küldetések, melyek Fehér Gyümölcsöshöz köthetők, nem teljesíthetővé válnak, ha a játékos nem játssza őket ki, mielőtt elzavarják Fehér Gyümölcsösből.
Amint beszélsz Vesemir-rel, aktiválódik egy bejátszás, melyben egy csapat bandita rajtaüt a játékoson. Ez ahhoz vezet, hogy a játék feldob egy egyelemes küldetést, az "Incidens fehér Gyümölcsösben"-t, mely arra utasítja geralt-ot, hogy megölje támadóit. A halálra rémült polgárok kiutasítják Geralt-ot és Vesemir-t a kocsmából. A kocsmán kívül Nilfgaard járőrök várják a két witcher-t, akiket maga Yennefer vezet. Yennefer arra utasít bennünket, hogy haladéktalanul kövessük őt Vizimába, mert a császár beszélni akar vele - személyesen. Vesemir, nem repesve a gondolattól, hogy ilyen közel legyen a császár székhelyéhez, visszatér Kaer Morhen-be.
A Vizimába tartó utat a Vadhajtás felbukkanása zavarja meg. A rajtaütés és a harc maga mind egy bejátszás részét képezik. A játékosnak nincs más dolga, mint hátradőlni, és élvezni a műsort.
|